Sunday, January 16

TEmAN d UUM...

Niii diaaa....pewittttt....My best friend at UUM...a nice person actually...best tau kwn ng ct nih..dahlah comey..pandai lak tu kan...kih3... ( abihlah saham die msti mlonjak2 naek pasni ...kweng3....) We can call her ct...bkn ct sifir ok...ct musliha pn bukan..

Mula2 xlah rapat pn ng ct nihhh..aha...cme rajin dtg bilik die je sbb awal2 dlu kawan ng romate die..ble da kwan ckit2 ng ct ni..aku dapati darah aku dan juga segala benda termasuk sarap2 tunjang kpala aku same pulak ng die..aku pun ap ag....amik kesempatan lah kwn ng die...smbil2 tu ley tnye psl matapelajaran yg ak xpaham...cewahhhhh......


Ni sape plak nih....myibok kt blog aku nihhh....haishhhh.....ni aku pekenalkan....romate aku...jiran sebelah n jiran sebelah lg....nasib xde jiran tingkat 1, yg bilik die kt hujung skali ( makcik2 cleaner yg ramah gler 2)..klu x abih full memori card aku yg xbape gb nih....

Dorang ni wpun gler..tp best tau..rajin stud..rajin basuh baju...rajin tanya lec ble xpaham dalam kelas.... dan mcm2 jenis rajin lg lah...( mesti kembang sgt kn???....lg2 hg lah..ome + tirah..owhh pleaseeee....smbil wt mke gedik aku..) ..Ng dorang ni best jgk lah..semua topik ley masuk...kepala pun wpun aku lonjong ckit tp dalam ttp same ng dorag....dr cte psl  hal ehwal pelajar smpai lah hal ehwal islam leh sembang...bes3...byk pengetahuan kawan ng dorg ni...ng Teng pun..jgn xtau teng ni pn tau byk pasal Islam...ad jgk lah aku pengaruh ckit2..aku soh die ikt aku sembahyang...muke die tme 2 da laen da..ahahha..jahat kn aku...ehe...




Sorry geng..wa xde gmbar laen lor..latop format..so main redah je gmbar dr fb ni..time kite g Thailand ari tu....huhuhu....nk tunjuk Ijun sebenaye..hihi...Romate pertama d UUM...seorang yg amat soft spoken..n baik hati...Jujun..,tringat tme kiter memekak tiap2 mlm sebelum nk bertanding dlm coral speaking tuyh..ayaT aku
  "Nasikkk lemakkkk..."..Dah lah kalah..hahhha..n ingat x...bberapa jam sblum stat btanding..kite bc yasinnn.....ketaqqq punya pasal...amat lah best...walaupun kalah...kenangan tu..,kenangan...tulah yg pling best...



Luv u all...muahhhhh....

No comments: