Sunday, January 16

Allah Maha Adil...

Seketika dulu..setelah 6 tahun menyulam kasih...akhirnye aku kecundang...xde jodoh kot...nevermine..sekarang aku dipertemukan dgn seseorang yg amatlah penyanyang .( harap ko xubah perangai mok klu kawin ng aku..klu x jga ko..ahaha...) Die adalah Mok..tulah name timangannye..!!...alolo tomey3..( ayat kau zam...)..aha..


Aku kenal mok nI dr sek rendah....dak kampung sebelah je..n time 2 xde pulak main feel2 nih..budak kot....heheh...n die xsyok aku..aku pn xsyiok die kot tme 2...pirahhhhh.....

Rapat ng die pn selepas aku putus ng x aku....xpna bjempe pon sbenaye dr 2003 pas aku pndah..stat pn bile ktorg  jmpe dlm fb...n ad skali tu aku ajk die klua sbb bosan....n tme tu die pn kbetulan nk g bli barang.....

Stat dr situlah..kitorg rapat...Beslah rapat ng zam ni...die leh jd kawan....,abang..,n juga bpak tiri aku...kweng3...byk yg baik aku jumpe dlm diri die nih....tp xyah mention lah kn ..puji lbh2 kang tkt benda tu cume temporary ....ehe....

Kau mesti tgh latihan kn skrg...aku doakan yg terbaekk utk kau zam...n utk kite...

Semoga hub kite kekal dan d berkati....Aminnn....

4 comments:

Anonymous said...

semoga berkekalan...=))

[m]i[s]$[y] said...

HOHOHO.. somel~
long duration x semestinya kekal kan..
aku pn kene camtu jugok. btw live must go on.
wish u guys happy 4 eva!

sailormoon said...

Yaaaa..betol ape huda ckp but till now xde jodoh baru..hihi..cpt sikit tawen!

Eija davidson said...

ira..blog ko kosong je..mne..?ak nk komen2 ni hahh...hahha