Sunday, October 7

Recall.


Happy 'Sunday blues' guys...=))

Today is nothing..just get enough rest with full of serenity....and MAYBE recalls some past memories.


Tapi sampai sekarang xpaham kenapa die remove n block ak dr facebook die...dia xinvite kawin die...dia xanggap aku kawan die dah..nape ek...bile tanya pendapat kawan2 yang rapat dorang akan kata..' mungkin die betol2 nk jga hati dan perasaan isteri die'..ok fine..boleh d terima..tapi sampai sekarang xpaham kenapa dulu die berpura dengan aku ..

Yurpp aku juga manusia ada salah..bile hati disakiti mulut juga berapi kan...mgkin terlalu marah....sehinggakan timbul isu perli dalam sms..las2 that time tunang die sms aku...dorang apologize n mintak aku jaga hati tunang aku ...tunang..??,,,sangat kelakar...single ok....and one of my fb friend advise...'mayb u kena kawin and all the things will change..'...ok..aku rasa aku belom buntu and desperate lagi kot..smpai cm gitu...bagi aku senang je just think. take. and face the reality....dont take easy way to solve all the things...mungkin orang lain dengan cara dia sendiri....tapi aku..aku ada point aku sendiri dalam life ni...LIFE is LIFE...Semua ni aku jadikan asam garam yang Dia dah tetapkan untuk aku jadi lebih kuat.

That time mmg agk terok ak rasa..sangat...tapi biarlah ianya menjadi sejarah...Dan yang bagusnya aku just move on masa tu..study..grade n now stable in career....penah satu ketika dulu time blaja ak kenal ng sorang mamat ni...agk jambu....haha..tapi yang sedihnya time tu ak rs mcm buang mase...hehe..time tu aku rsa xperlu lah aku seorang 'peneman' untuk melupakan dia....buang karenn..@,@..

Sedar xsedar lama da sebenaye benda ni berlaku... but as a human xsalah kn bile just tringt ckit2...
N xlama lagi die pon akan jadi 'bapa'....cepat kan rezeki awak..tahniah..=))..And say congrate to ur wife also..Fida husin.....hopefully both of u will read this special entry....

Apapon semoga kita dapat padamkan kemarahan dalam hati....anggap seperti kawan lama dan berjaya dalam khidupan masing2...


Regards
Me





No comments: